1.1. Pārdevējs
– interneta tirdzniecības vietnes cozoretail@gmail.com, turpmāk Internetveikals, un
ar to saistīto tiesību īpašnieks SIA “COZO”, reģistrācijas Nr 40203175072 ., kas savas saimnieciskās darbības ietvaros saskaņā
ar šo distances līgumu, turpmāk līgums, piedāvā un pārdod preci pircējam.
1.2. Pircējs –
rīcībspējīga persona, kas ir reģistrējusies internetveikalā un veic pasūtījumu
internetveikalā. Reģistrējoties internetveikalā, persona apliecina, ka ir rīcībspējīga un
tiesīga iepirkties internetveikalā.
1.3. Līgums uzskatāms par noslēgtu ar brīdi, kad pircējs veicis
pasūtījumu un atbilstoši šiem noteikumiem ir veicis samaksu par preci.
1.4. Pārdevējs ir tiesīgs vienpusēji grozīt un papildināt līguma
noteikumus. Pircējam iepērkoties internetveikalā, tiek piemēroti līguma noteikumi,
kas ir spēkā preču pasūtīšanas brīdī.
1.5. Pārdevējam ir tiesības bez brīdinājuma ierobežot pircēja izmantojamos
internetveikala pakalpojumus vai atcelt pircēja reģistrāciju, ja pārdevējs
uzskata, ka pircējs, izmantojot internetveikalu, var pārkāpt vai pārkāpj līguma
noteikumus, mēģina kaitēt pārdevējam, internetveikala darba stabilitātei ,
drošībai vai trešajām personām.
1.6. Veicot pasūtījumu, pircējs apliecina, ka ir iepazinies ar šo līgumu un tajā ietvertajiem noteikumiem, viņam tie ir zināmi, viņš tos saprot un pilnībā tiem piekrīt. Pircējs apņemas ar līguma noteikumiem iepazīties katrā iepirkšanās reizē. Pircējs nav tiesīgs pasūtīt preces internetveikalā, ja nav iepazinies ar līguma noteikumiem vai tiem nepiekrīt.
3.1.Veicot
pasūtījumu, nepieciešams norādīt preces saņēmēja adresi, vārdu, uzvārdu un
telefona numuru.
3.2.Veicot pasūtījumu, pircējs apliecina, ka izvēlējies iegādāties konkrēto preci uz šajā Līgumā norādītiem noteikumiem.
4.1. Preču cenas Internetveikalā izveidotajā pasūtījumā tiek norādītas eiro (EUR) ar iekļautu PVN. Prece Pircējam tiek pārdotas par cenu, kas ir spēkā internetveikalā pasūtījuma veikšanas brīdī.
4.2. Pircējs par precēm un piegādi norēķinās uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas,
izmantojot kādu no Internetveikalā norādītajām apmaksas sistēmām.
4.3. Pircējam par pasūtītajām precēm un piegādi ir jāsamaksā
pasūtījuma veikšanas brīdī. Tikai saņemot samaksu par precēm un piegādi, tiek
izpildīts pasūtījums un noteikts preču piegādes termiņš. Samaksa uzskatāma par
veiktu, kad visa maksājuma summa ir saņemta Pārdevēja bankas kontā, kas
norādīts samaksas noteikumos. Preču un piegādes cenā ir iekļauts PVN.
4.4. Preču pasūtīšanas brīdī ir spēkā internetveikalā norādītie preču piegādes izmaksu izcenojumi. Pasūtījuma summa, kas sastāv no preču cenas un piegādes izmaksām, ir pieejama pircējam pasūtījuma veikšanas procesā pirms pasūtījuma apstiprināšanas
5.1.
Pārdevējs piegādā preces pircēja norādītā adresē ar pārdevēja norīkota kurjera vai pakomāta
pakalpojuma starpniecību.
5.2. Preces tiek piegādātas tikai pārdevēja noteiktajā teritorijā.
Pārdevējs pieņem pasūtījumu tikai tad, ja pircēja norādītā piegādes adrese
atrodas noteiktajā teritorijā.
5.3. Pārdevējs rūpēsies, lai pircēja pasūtījums tiktu izpildīts
pilnībā, taču pārdevējs to nevar garantēt. Ja veikalā nav pasūtīto preču vai to
nav pietiekamā daudzumā, pārdevējam ir tiesības preces nepiegādāt vai piegādāt
mazāku preču daudzumu.
5.4. Ja pārdevējs piegādāja pircējam preci nepietiekamā daudzumā un
piegādāto preču summa ir mazāka nekā pircējs ir apmaksājis, tad pircējam tiek
atgriezta starpība par nepiegādāto preci uz savu bankas kontu. Minētais
pārskaitījums tiek veikts 5 darba dienu laikā pēc atgriešanas pieprasījuma
saņemšanas.
5.5. Pircēja pasūtītās preces tiek piegādātas pircēja pasūtījumā
norādītajā adresē. Pasūtījumā norādītajai personai ir jāpieņem preces pašai. Ja
pasūtītās preces saņems nevis pasūtījumā norādītā persona, bet cita persona
pasūtījumā norādītajā adresē, uzskatāms, ka pasūtījumu saņēmusi pasūtījumā
norādītā persona. Pārdevējs nekādā ziņā nav atbildīgs par zaudējumiem,
kas rodas pircējam vai trešajām personām tādēļ, ka pircējs ir norādījis
nepareizu piegādes adresi vai nepilnīgus saņēmēja datus, vai ja preci piegādes
adresē saņems cita persona.
5.6. Ja preču piegāde nav iespējama pircēja vainas vai no pircēja
atkarīgu apstākļu dēļ (pircējs ir norādījis nepareizu adresi, norādītajā adresē
pircējs vai pasūtījumā norādītā persona nav sastopami, norādītajai adresei
nevar piekļūt, u. c. objektīvi iemesli), preces netiek sūtītas atkārtoti, bet
nauda par precēm tiek atmaksāta atpakaļ, izņemot samaksu par piegādi un par
bojātajām precēm, ja preces atgriešanas rezultātā sabojājušās. Ja pasūtījuma
veikšanas laikā pircējam tika piešķirta atlaide par piegādi, bet preču piegāde
nav iespējama no pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ, pārdevējs patur tiesības
ieturēt no pircējam atpakaļ atmaksājamās summas pilnu samaksu par piegādi.
5.7.
Pārdevējs piegādā pircējam preces internetveikalā norādītajā termiņā vai
pasūtījumā izvēlētajā laika posmā, ja tiek piedāvāti dažādi piegādes termiņi.
Pircējs piekrīt, ka gadījumos, ja preču piegāde var kavēties neparedzamu, un no
pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ, Pārdevējs var sazināties ar pircēju un
saskaņot citu piegādes laiku.
5.8. Ja
pircējs piegādes brīdī konstatē, ka sūtījuma iepakojums ir bojāts (ieplēsta
iepakojuma uzlīme vai cits ārējs bojājums), vai ja sūtījums piegādāts ar
nokavējumu, viņam tas ir jāieraksta piegādes dokumentā – pavadzīmē, pārdevēja
eksemplārā. Pretējā gadījumā ir uzskatāms, ka sūtījums ir piegādāts laicīgi un
bez bojājumiem.
5.9. Nekavējoties
pēc preču saņemšanas pircējs pārbauda piegādāto preču atbilstību pasūtītajām
precēm un pasūtītajam daudzumam, kā arī saņemto preču kvalitāti, tai skaitā
preču derīguma termiņus. Ja pircējs konstatē, ka sūtījumā nav atbilstošs preču
daudzums, piegādātas pasūtījumam neatbilstošas preces, vai precēm ir
neatbilstoša kvalitāte, tai skaitā preču derīguma termiņi, pircējam
nekavējoties par to jāveic atzīmes piegādes dokumentā – pavadzīmē un ir
tiesības nepieņemt konkrēto preci. Ja pircējs parakstījis piegādes
dokumentu-pavadzīmi un tajā nav veiktas nekādas atzīmes, tiek uzskatīts, ka piegādātas
pasūtījumam atbilstošas preces, pasūtījumam atbilstošā daudzumā un kvalitātē.
Kā arī ne
vēlāk kā preču saņemšanas dienā par konstatētajām nepilnībām ir jāinformē
pārdevējs, un jāapraksta konstatētā neatbilstība, piesakot atbilstošu
paziņojumu uz e-pasta adresi cozoretail@gmail.com. Pārdevējs pārbauda paziņojumā
norādītos apstākļus 3 (trīs) darba dienu laikā no e-pasta saņemšanas brīža un
sazinās ar pircēju, lai rastu situācijas risinājumu.
5.10. Pircējam
ir pienākums nodrošināt, lai pasūtījumā norādītā persona preču piegādes brīdī
atrastos pasūtījumā norādītajā adresē, uzrādītu kurjeram personu apliecinošu
dokumentu, bez kavēšanās pieņemtu preces, parakstītu pavadzīmi, veiktu piezīmes
pavadzīmē (pārdevēja eksemplārā), ja preces piegādātas ar nokavējumu vai ja
bojāta iepakojuma uzlīme, un atgrieztu pavadzīmes eksemplāru kurjeram.
5.11. Ja pircējs nav nodrošinājis 5.10. punkta izpildi, pārdevējs neatbild ne par kādiem pircēja zaudējumiem, savukārt pircējs sedz pārdevējam ar preču piegādi, atgriešanu vai bojāšanos radušās izmaksas un zaudējumus. Pārdevējs ir tiesīgs izdevumu un zaudējumu atlīdzību ieturēt no pircēja iemaksātās summas, ja pircējs nav pieņēmis preci vai no pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ pircējam tā nav izsniegta un tā tikusi atgriezta pārdevējam.
6.1. Preces,
kurām ir noteikts derīguma termiņš, tiek piegādātas tā, lai pircējam būtu
iespēja izmantot šīs preces līdz derīguma termiņa beigām.
6.2. Pieteikums
par līguma nosacījumiem neatbilstošas preces atgriešanu piesakāms Ministru
kabineta noteikumu Nr.631 “Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja
prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” noteiktā
kārtībā, izmantojot internetveikalā atvērto pircēja personīgo norēķinu kontu.
6.3. Pircējs
var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no
pirkuma līguma 14 kalendāro dienu laikā pēc attiecīgo preču piegādes. Pircējs
nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
a)
preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir
ātri izlietojamas;
b)
tiek piegādātas pārtikas preces vai citas tūlītējam patēriņam
mājsaimniecībā paredzētas preces;
c) preces pēc piegādes tikušas sabojātas;
d) citos likumā paredzētajos gadījumos;
6.4. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējs piesaka preču atgriešanas
pieteikumu paziņojumu uz e-pasta adresi cozoretail@gmail.com, un norāda
tajā visus nepieciešamos datus. Pārdevējs pārbauda pieteikumā norādītos apstākļus 10
(desmit) dienu laikā, kad caur pircēja personīgo kontu Internetveikalā
pieteikts preču atgriešanas pieteikums, un nepieciešamības gadījumā sazinās ar
pircēju gadījumā, ja pieteikums nav pamatots.
6.5.
Atteikuma tiesību izmantošanas gadījumā pircējs 14 dienu laikā pēc preces
saņemšanas nogādā preci pārdevējam.
6.6. Preču
cenu, ko pircējs, izmantojot atteikuma tiesības, ir atgriezis atpakaļ
pārdevējam šajā līgumā noteiktā kārtībā, pārdevējs atgriež pircējam, trīsdesmit
dienu laikā pēc preces pieņemšanas.
6.7. Ja
pircējs atgriež preces pārdevējam, izmantojot atteikuma tiesības, piegādes
maksa pircējam netiek atmaksāta.
6.8. Preču
atgriešanas izdevumus, izņemot ja tiek atgrieztas līguma noteikumiem
neatbilstošas preces, sedz pircējs.
6.9. Pircējs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai. Precēm ir jābūt nesabojātām, nezaudējušām preces izskatu (nenoņemtas un nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsardzības plēves u. c.) un nelietotām. Prece ir jāatdod tās oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā tā tika saņemta, un preces piegādes dokumentu, kā arī lietošanas instrukcijas un citus preces piederumus. Ja prece nav pilnībā komplektēta, ir sabojāta, nekārtīga vai nav atbilstoši iepakota, Pārdevējam ir tiesības nepieņemt preci, kā arī neatmaksāt pircēja par preci samaksāto naudu.
7.1. Visu
E-veikalā pārdodamo preču īpašības ir norādītas preces aprakstā katras preces
idividuālā kartiņā.
7.2. Atsevišķiem preču veidiem tiek piešķirta preces ražotāja garantija. Precēm, kurām kvalitātes garantija netiek izsniegta, spēkā ir garantija, kas noteikta attiecīgajos tiesību aktos. Ja pircēju neapmierina pasūtītā preces kvalitāte viņa pienākums ir informēt pārdevēju, lai tas varētu sazināties un informēt preces ražotāju vai oficiālo izplatītāju.
8.1. Ja
preces pircējam tiek piegādātas ar kavēšanos vai netiek piegādātas pircēja
vainas vai no pircēja atkarīgu apstākļu dēļ, Pārdevējs nav atbildīgs par preču
piegādes termiņu pārkāpšanu.
8.2. Ja
piekļūšana internetveikalam, reģistrācija internetveikalā vai pasūtījuma
veikšana internetveikalā nav iespējama vai ir traucēta tehnisku vai no
pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ, Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem pircēja
vai trešo personu zaudējumiem.
8.3. Pārdevējs neatbild par sekām, ja pircēja datora vai monitora īpatnību dēļ pircēja datora monitorā redzamo Internetveikala preču attēls pēc jebkādām pazīmēm atšķiras no preču izskata dabā.
Privātuma
Politika
Privātuma politikas mērķis ir sniegt
fiziskajai personai (datu subjektam) informāciju par fiziskās personas personas
datu apstrādes mērķi, nolūku, apjomu, drošību, aizsardzību, kā arī sniegt citu
informāciju par personas datu apstrādi.
Personas dati
Personas dati ir jebkāda informācija,
kas attiecas uz identificētu vai identificējamu fizisko personu.
Privātuma politikas
piemērošana
SIA “COZO” privātuma politika tiek
piemērota uz personas datu apstrādi neatkarīgi no tā, kādā veidā (formā)
fiziskā persona sniedz savus personas datus (vai fiziskās personas datus sniedz
trešā persona saskaņā ar likumu/pilnvaru/piekrišanu): papīra formā,
elektroniskā formā, SIA “COZO” interneta mājaslapā, interneta veikalā, veikalā
u.tml.
Pamatinformācija
Personas datu apstrādes mērķis: Preču pirkumu/pakalpojumu
līgumu slēgšana, preču piegādes izpildīšana, norēķinu administrēšana,
garantijas saistību izpilde.
Pārzinis: SIA “COZO”, reģistrācijas
Nr. 40203175072
Tiesiskais pamats: SIA “COZO”
leģitīmās intereses.
Datu nodošana uz trešo valsti: Nenotiek.
Datu saņēmēji: Pārzinis, pārziņa
operators un kompetentās (tiesībsargājošās) valsts iestādes, sadarbības
partneri un pakalpojumu (ārpakalpojumu sniedzēji) sniedzēji, datu-bāžu
administrēšanas pakalpojumu sniedzēji, mākoņdatošanas pakalpojumu sniedzēji,
grāmatvedības ārpakalpojumu sniedzēji, advokātu, juristu biroji, operatori,
u.tml./u.c..
Personas datu apstrāde un
tiesiskais pamats
Personas datu apstrāde tiek veikta,
lai realizētu šajā privātuma politikā noteikto mērķi, tajā skaitā, realizētu
SIA “COZO” leģitīmās intereses (veiktu komercdarbību), izpildītu normatīvo aktu
prasības attiecībā uz fizisko personu “personas datu” saņemšanu, apstrādāšanu,
glabāšanu, nodošanu, u.tml., kā arī lai izpildītu patērētāju tiesību regulējošo
normatīvo aktu prasības.
Personas datu glabāšanas ilgums ir
atkarīgs no normatīvajā aktā reglamentētā termiņa vai noslēgtā līguma noteiktā
termiņa, vai SIA “COZO” reglamentētā termiņa. Personas dati netiek glabāti
ilgāk, kā tas nepieciešams, lai izpildītu normatīvo aktu prasības, ievērojot
SIA “COZO” leģitīmās intereses. Iestājoties apstākļiem, kad personas datu
apstrāde/glabāšana nav nepieciešama – personas dati tiek dzēsti.
Personas datu apstrāde tiek veikta
izmantojot specializētas un drošas programmatūras, lai nodrošinātu drošu
personas datu apstrādi un glabāšanu, izmantojot antivīrusa programmas
(“ugunsmūrus”) un izmantojot citu tehnoloģiskos risinājumus. Personas dati tiek
aizsargāti ar piekļuves sistēmām un speciālām programmatūrām.
Personas datu nodošana
Personas dati netiek nodoti uz
trešajām valstīm (valstis, kuras nav ES un/vai EEZ valstis).
Personas dati var tikt nodoti SIA “COZO” sadarbības (tajā skaitā ārpakalpojumu izpildīšanas kompānijām)
partneriem, pakalpojumu sniedzējiem (operatoriem) un pilnvarotām juridiskām,
fiziskām personām (juristi, advokāti). Personas datu nodošana notiek droši,
izmantojot drošas programmatūras un tehnoloģijas. Personas dati tiek nodoti tikai
tādā apmērā, kādā tas nepieciešams, lai izpildītu SIA “COZO” tiesiskās un
leģitīmās intereses.
Komerciālu piedāvājumu,
reklāmas materiālu sūtījumi
Komerciāli paziņojumi tiek nosūtīti
tiem adresātiem / fiziskām personām, kuri/kuras ir piekritušas saņemt SIA “COZO”
komerciālos paziņojumus (reklāmas materiālus). Informācija par atteikšanos no
komerciālo (reklāmas) paziņojumu saņemšanas ir norādīta komerciālā (reklāmas)
e-pastā. Atteikties no komerciālu (reklāmas materiālu) paziņojumu saņemšanas
var rakstot uz e-pastu: cozoretail@gmail.com
Personas datu aizsardzība
Personas datu aizsardzība tiek
realizēta saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem (regulas, likumi,
noteikumi) personas datu apstrādes jomā.
Piekļuve saviem personas
datiem
Fiziskā persona saviem personas datiem
var piekļūt uz rakstveida iesnieguma pamata, ievērojot personas datu regulējošo
normatīvo aktu prasības, iesniegumu pieņemšanas un izskatīšanas regulējošo
normatīvo aktu prasības, nosūtot pa e-pastu: cozoretail@gmail.com Iesniedzot iesniegumu, fiziskai personai ir pienākums sevi identificēt
nepieciešamajā/tādā apjomā, lai SIA “COZO” būtu iespējams pārliecināties, ka
rakstveida iesnieguma iesniedzējs ir tā persona, kuras datus viņa pieprasa.
Šajā gadījumā SIA “COZO” izsniedz iesniedzējam pieejamos personas datus un citu
likumā paredzēto informāciju.
Tiesības atsaukt piekrišanu
Fiziskai personai ir tiesības atsaukt
savu piekrišanu personas datu apstrādei. Atsaukšana ir iesniedzama tādā pašā
veidā, kādā tika dota piekrišanas savu personas datu apstrādei.
Jebkurā gadījumā fiziskā persona savu
rakstveida atsaukumu par personas datu apstrādes pārtraukšanu var nosūtīt pa
e-pastu: cozoretail@gmail.com Piekrišanas atsaukums neietekmē personas
datu apstrādi, kura tika veikta pirms atsaukuma saņemšanas. Kā arī piekrišanas
atsaukums neietekmē un nepārtrauc personas datu apstrādi, kas tiek veikta
saskaņā un/vai pamatojoties uz tiesiskiem pamatiem (regula, likums, noteikumi).
Nobeiguma informācija
SIA “COZO” ir tiesības veikt privātuma
politikas izmaiņas, par to informējot attiecīgās fiziskās personas (datu
subjektus).
Šo noteikumu sadaļu virsraksti nav
interpretējami nekā citādi, kā tikai ērtākai noteikumu pārskatāmībai.
Datu subjektam (fiziskai personai), ja tā uzskata, ka ir pārkāptas tās tiesības attiecībā uz personas datu apstrādi, ir tiesības vērsties pie SIA “COZO” vai Datu valsts inspekcijā.